QUÈ FEM? AMPA

-L’AMPA és el principal interlocutor que tenen els mestres i els equips directius per a tractar tots aquells aspectes que afecten a tot el col•lectiu de famílies i alumnes de l’escola.

-L’AMPA és l’entitat que gestiona i administra els recursos que aporten els associats.

-L’AMPA participa en la pressa de decisions i en el govern de l’escola per mitjà d’un representant al Consell Escolar del Centre.

-L’AMPA ofereix i organitza serveis i activitats fora de l’horari escolar ( act. extraescolars). Les quals també subvenciona.

-L’Associació canalitza les diferents propostes dels pares envers l’escola.

-Dotem a l’escola, en la mida del possible, dels mitjans necessaris per millorar la funció pedagògica.

-Subvencionar tallers, entrades de les sortides, excursions i les colònies. Participant en les festes que organitza l’escola.