QUI SOM?

L'escola Sant Salvador és un centre integrat a l'Ensenyament Públic que depèn de la Generalitat de Catalunya. És una escola aconfessional, coeducativa, democràtica i catalana.
  1. Foto Porta PrincipalESCOLA OBERTA A TOTHOM: A l'escola hi pot venir tothom, sense perjudicis de cap tipus: cultura, gènere, origen… Tots som iguals i tots som diferents.
  2. ESCOLA ARRELADA I OBERTA A L'ENTOR: Es caracteritza per afavorir el seu arrelament al medi més proper, potenciant la relació amb l'entorn físic, social i cultural.
  3. ESCOLA PARTICIPATIVA: L'escola prepararà l'alumnat per a una participació activa en la vida social i cultural, amb un sentit viu de diàleg i tolerància.
  4. ESCOLA QUE ATÉN LA DIVERSITAT: Es caracteritza per vetllar i afavorir el respecte i l'atenció a la diversitat de l'alumnat; tant pel que fa a diferències d'aprenentatge com a personals i socials. Per això, adeqüem les activitats a les necessitats dels infants.
  5. ESCOLA OBERTA A LA TECNOLOGIA DE LA INFORMACIÓ I COMUNICACIÓ: Es distingeix per impulsar l'ús educatiu de la informàtica i de les noves tecnologies de l'educació, entesa com la seva inserció en el currículum escolar.
  6. ESCOLA SANA I SALUDABLE: El centre es caracteritza per fomentar els hàbits alimentaris i higiènics.

I també una ESCOLA QUE:

• FORMA PERSONES AMB INTERÈS PER SEGUIR APRENENT, TREBALLADORES I RESPONSABLES.
  • FORMA CIUTADANS I CIUTADANES CRÍTICS I DEMOCRÀTICS.
  • PROMOU L'EDUCACIÓ INTEGRAL DE L'ALUMNAT.
  • DEFENSA LA IGUALTAT D'OPORTUNITATS.
  • FOMENTA L'EDUCACIÓ EN EL RESPECTE PEL MEDI AMBIENT.