APADRINAMENT LECTOR

Aquest any l'alumnat de primer i cinquè/sisè ha continuat amb la lectura en parella.

Cada padrí/na (alumnes de CS) tenien un fillol o fillola (alumnes de primer) amb els quals compartien una estona de lectura un cop per setmana.

Els nois i noies de cinquè i sisè han ajudat els nens i nenes de primer en el seu procés de lectoescriptura.

Els ha fet molta il·lusió compartir bons moments de lectura, de diàleg, de joc, de tenir un material conjunt (carpeta, quadernet) on recullen diverses informacions de cada trobada que van realitzant. Ha estat una experiència molt positiva per a tots plegats.

Però aquest curs ha acabat amb un bon gust de boca. Tot l'alumnat ha estat molt content i l'últim dia va ser especial per a tots ells.

Ha estat una experiència molt enriquidora per als grans i per als petits de la nostra escola.

Enhorabona per la vostra dedicació !