dalt
Inici
Bloc (el dia a dia de l'escola)
L'escola
Ubicació
Curs actual
Agenda d'activitats
Documents de curs
Festes i tradicions
Jornades pedagògiques
Activitats i sortides
El xiprer. La revista.
Ampa
Informació
Biblioteca.edu
Un tros del teu passat

ASSOCIACIÓ DE MARES I PARES DEL CEIP SANT PERE I SANT PAU

INFORMACIÓ BASICA

L'Associació agrupa els pares i mares que volem intervenir i participar en la formació dels nostres fills d'una forma personal, directa i activa.

El principal òrgan de govern de l'Associació és l'Assemblea de socis, en la qual poden participar tots els socis, i tothom pot expressar-hi les seves opinions, idees i propostes als altres pares i mares. És a l'Assemblea on la Junta Directiva exposa als socis la gestió realitzada el curs anterior, així com el projecte per al nou curs.Així mateix, és l'Assemblea qui elegeix per votació la Junta Directiva, de la qual poden formar part tots els socis que ho desitgin.

Esperem la vostra participació!!

Atenció al soci

Lloc: Despatx de l'AMPA (edifici del menjador, entrada pel camí esquerra de la rampa principal d'accés a l'escola, tot pujant unes escales)
Telèfon: 977 20 47 77
Correu electrònic: ampaescolaspisp@gmail.com