dalt
Inici
Intranet
Bloc (el dia a dia de l'escola)
L'escola
Ubicació
Curs actual
Agenda d'activitats
Documents de curs
Festes i tradicions
Jornades pedagògiques
Activitats i sortides
El xiprer. La revista.
Ampa
Informació
Activitats
Biblioteca.edu
Un tros del teu passat

FESTES I TRADICIONS

SANTA TECLA

Les festes de Santa Tecla són la primera celebració que celebrem a l'escola. Durant els primers dies de classe treballem els elements que configuren la festa major en honor a la patrona de la ciutat, Santa Tecla. Cada any, durant la setmana de les festes, tenim l'honor de rebre la visita d'un membre del Seguici Popular. Aquest ens explica quin són els seus balls, els seu vesturari, si porten bestiari i/o elements de foc, quin origen tenen, etc.. Durant aquestes festes molts membres de la comunitat educativa participen activament de les festes i això es fa notar molt dins de l'ambient del centre.

LA CASTANYADA

Cada dijous gras o divendres de castanyada a l'escola celebrem la castanyada fent tallers, manualitats o jocs típics de la Tardor. Durant la celebració mengem castanyes i elaboram panallets o mengem fruits típics de tardor.

NADAL

Les festes de Nadal són una de les tradicions més celebrades al centre. Són dies especial on els infants ja esperen amb alegria les festes per poder-se reunir amb els familiars i sobretot poder rebre forces regals dels Reis Mags o del Pare Noel.

Durant la última setmana, decorem ven bonica l'escola, posem el pessebre, els alumnes de Cicle Inicial i Ed. Infantil fan "cagar el tio", tota l'escola rebra la visita de SSMM Els Reis Mags d'Orient, que de camí a recollir tots els regals passen pel nostre centre a fer una visita a tots els nens i nenes, fem cantades de nadales, preparem manualitats molt especials, participem de concursos, visionem les millors pel·lícules,... tot plegat fa que aquells dies siguin molt especials.

CARNESTOLTES

Dies de caretes, disfresses, truites d'ou i molta rauxa. A l'escola participem del carnestoltes elaborant caretes i participant en diferents activitats representatives de la setmana prèvia a les festes.

ST. JORDI i LA SETMANA CULTURAL

Al volts de St. Jordi a l'escola organitzem la Setmana Cultural. Una setmana dedicada a vivenciar un eix de treball unic a tota l'escola i que any rere any potencia diferents àmbits educatius. La interculturalitat, la ciència i l'aventura, el còmic i el joc són alguns dels temes que hem tractat darrerament.