Professorat
Felip Cuevas
Càrrec: Cap de departament
Horari de despatx:
Grups: 1r del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques i 1r del CFGS d’Instal·lacions Electrotècniques
e-mail: fcuevas@xtec.cat
Sonia Mora Mora
Càrrec: Cap d’Estudis F.P.
Horari de despatx: Dimecres de 17,30 a 18,15 h.
Grups: 2n del CFGS d’Instal·lacions Electrotècniques
e-mail: smora2@xtec.cat
Raúl Castro
Càrrec: Professor, tutor de 1r CFGM d’Instal·lacions electrotècniques
Horari de despatx: Dimecres de 16,30 a 17,30 h.
Grups: 1r del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques i 1r del CFGS d’ Instal·lacions Electrotècniques
e-mail: rcastro2@xtec.cat
F. Xavier Torres
Càrrec: Professor, tutor de 2n CFGS d’Instal·lacions electrotècniques
Horari de despatx: Dimecres de 15,30 a 16,30 h.
Grups: 2n del CFGS d’Instal·lacions Electrotècniques
e-mail: ftorres7@xtec.cat
Antoni Amoros
Càrrec: Professor
Horari de despatx: Dilluns de 17,30 a 18,30 h.
Grups: 1r del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques
e-mail: amoros3@xtec.cat
Joan Aulestia
Càrrec: Professor, tutor de 1r CFGS d’Instal·lacions electrotècniques
Horari de despatx: Dimecres de 17,00 a 18,00 h.
Grups: 1r i 2n del CFGS d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques
e-mail: jaulesti@xtec.cat
Francesc Trillas
Càrrec: Professor
Horari de despatx: Dijous de 10,30 a 12,00 h.
Grups: 1r i 2n del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques
Carlos Insa
Càrrec: Professor, tutor de 2n CFGM d’Instal·lacions electrotècniques
Horari de despatx:
Grups: 1r del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques i 1r del CFGS d’ Instal·lacions Electrotècniques
e-mail: insa@tinet.org
Criteris d’avaluació
L’avaluació ordinària del crèdit es farà durant tot el curs, amb qualificacions parcials més una de final. Es qualificarà de l’1 al 10, sense decimals (considerant positives les qualificacions iguals o superiors a 5, i negatives les restants).
Quan s’hagi acabat l’avaluació ordinària, si el crèdit estes suspès es podrà recuperar durant el trimestre següent i, s’hauran de repetir els exercicis pràctics i els exàmens teòrics suspesos, també serà imprescindible lliurar tots els treballs pendents. Un cop acabades les avaluacions ordinàries i haurà una convocatòria més que serà extraordinària
Per superar el crèdit, cal que totes les avaluacions ordinàries tinguin una qualificació positiva i s’hagin assolit positivament els objectius fixats referents a les Instruccions Tècniques Complementàries del Reglament Electrotècnic de Baixa Tensió que li són d’aplicació a cada unitat didàctica.
Criteris generals d’avaluació.-
La qualificació del crèdit serà la mitjana aritmètica de totes les puntuacions obtingudes al llarg de cada avaluació, i es valoraran els aspectes conceptuals bàsics (comunicació de les idees assolides de manera precisa i clara dels continguts impartits), els aspectes procedimentals (exercicis pràctics i treballs fets a classe, valoren l’esforç, responsabilitat, regularitat, capacitat d’organització i iniciativa de cada alumne) aquest apartat tindrà un pes del 80% de la qualificació global del crèdit. L’actitud a classe, tindrà un pes del 20% de la qualificació global del crèdit.
Per valorar el domini conceptual i procedimental, s’aplicaran els diferents criteris d’avaluació en:
- Exercicis d’aplicació, treballs, muntatges pràctics o activitats d’ensenyament aprenentatge, que es faran durant el període d’avaluació ordinària.
- Una o varies proves escrites en les quals també s’inclourà les ITC BT del Reglament Electrotècnic de Baixa Tensió que li sigui d’aplicació a cada unitat didàctica, que es faran com mínim a cada avaluació de caràcter ordinari o extraordinari.
Els criteris per valorar els diferents exercicis, treballs, muntatges o activitats, seran amb una valoració de més a menys, en aquest ordre:
- Un treball òptim, un resultat positiu o funcionament correcte, de l’activitat o muntatge.
- El temps emprat en la realització de l’activitat o muntatge.
- La pulcritud, acabament i la bona presentació.
- L’aprofitament i el bon ús dels diferents recursos.
Els criteris d’avaluació per valorar les proves escrites, seran:
1 Quan hi hagi qüestions purament teòriques: El coneixement, i la comprensió dels diferents continguts.
2 Quan hi hagi qüestions amb procediments matemàtics es valorarà de més a menys:
· El correcte resultat de la o les operacions finals.
· El procediment correcte.
· El correcte resultat de les operacions parcials.
3 Quan hi hagi qüestions relacionades amb esquemes i representacions gràfiques es valorarà de mes a menys.
· La correcta representació final de l’esquema o representació.
· La utilització correcta de la simbologia.
· La coherència de la representació.
· La pulcritud i bona interpretació global de l’esquema o representació
4 En el conjunt de la prova tindran una valoració positiva:
· La correcta interpretació dels continguts.
· Una expressió correcta i una bona utilització del llenguatge.
· Una correcta ortografia i cal·ligrafia.
· La pulcritud neteja i la bona presentació de l'examen o prova escrita.
Els criteris generals per valorar el nivell d’assoliment dels continguts d’actituds, seran:
1 El grau d’interès en la matèria.
2 L'assistència periòdica a classe sempre que la participació de l’alumne sigui de caràcter presencial i la puntualitat a l’inici de les classes.
- La pulcritud en el lliurament dels treballs i exercicis.
- La realització de les diferents treballs o exercicis proposats com complements a les activitats pròpies de classe.
- El nivell de participació a classe.
- Una utilització correcta de les instal·lacions, materials, eines, i mobiliari del centre.
- La relació correcta amb els companys i personal docent.
El contingut ha de ser general. Per exemple, a cicles formatius podem parlar de l’assistència mínima per a poder tenir dret a examen, dels percentatges de nota de continguts, procediments i actituds, etc.
Llibres recomanats
R.E.B.T
Links recomanats
http://www.tuveras.com/