logo

google_gCercador
foto1cicle_1
foto1cicle_2
foto2cicle_2
foto2cicle_3
foto2cicle_1
>>> Departament Elèctric
 

 

  • Professorat
  • Felip Cuevas
    Càrrec: Cap de departament
    Horari de despatx:
    Grups: 1r del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques i 1r del CFGS d’Instal·lacions Electrotècniques
    e-mail: fcuevas@xtec.cat

    Sonia Mora Mora
    Càrrec: Cap d’Estudis F.P.
    Horari de despatx: Dimecres de 17,30 a 18,15 h.
    Grups: 2n del CFGS d’Instal·lacions Electrotècniques
    e-mail: smora2@xtec.cat

    Raúl Castro
    Càrrec: Professor, tutor de 1r CFGM d’Instal·lacions electrotècniques
    Horari de despatx: Dimecres de 16,30 a 17,30 h.
    Grups: 1r del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques i 1r del CFGS d’ Instal·lacions Electrotècniques
    e-mail: rcastro2@xtec.cat

    F. Xavier Torres
    Càrrec: Professor, tutor de 2n CFGS d’Instal·lacions electrotècniques
    Horari de despatx: Dimecres de 15,30 a 16,30 h.
    Grups: 2n del CFGS d’Instal·lacions Electrotècniques
    e-mail: ftorres7@xtec.cat

    Antoni Amoros
    Càrrec: Professor
    Horari de despatx: Dilluns de 17,30 a 18,30 h.
    Grups: 1r del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques
    e-mail: amoros3@xtec.cat

    Joan Aulestia
    Càrrec: Professor, tutor de 1r CFGS d’Instal·lacions electrotècniques
    Horari de despatx: Dimecres de 17,00 a 18,00 h.
    Grups: 1r i 2n del CFGS d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques
    e-mail: jaulesti@xtec.cat

    Francesc Trillas
    Càrrec: Professor
    Horari de despatx: Dijous de 10,30 a 12,00 h.
    Grups: 1r i 2n del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques

    Carlos Insa
    Càrrec: Professor, tutor de 2n CFGM d’Instal·lacions electrotècniques
    Horari de despatx:
    Grups: 1r del CFGM d’ Equips i Instal·lacions Electrotècniques i 1r del CFGS d’ Instal·lacions Electrotècniques
    e-mail: insa@tinet.org

     

  • Criteris d’avaluació
  •  L’avaluació ordinària del crèdit es farà durant tot el curs, amb qualificacions parcials més una de final. Es qualificarà de l’1 al 10, sense decimals (considerant positives les qualificacions iguals o superiors a 5, i negatives les restants).
    Quan s’hagi acabat l’avaluació ordinària, si el crèdit estes suspès  es podrà recuperar durant el trimestre següent i, s’hauran de repetir els exercicis pràctics i els exàmens teòrics suspesos, també serà imprescindible lliurar tots els treballs pendents. Un cop acabades les avaluacions ordinàries i haurà una convocatòria més que serà extraordinària

    Per superar el crèdit, cal que totes les avaluacions ordinàries tinguin una qualificació positiva i s’hagin assolit positivament els objectius fixats referents a les Instruccions Tècniques Complementàries del Reglament Electrotècnic de Baixa Tensió que li són d’aplicació a cada unitat didàctica.

    Criteris generals d’avaluació.-
    La qualificació del crèdit serà la mitjana aritmètica de totes les puntuacions obtingudes al llarg de cada avaluació, i es valoraran els aspectes conceptuals bàsics (comunicació de les idees assolides de manera precisa i clara dels continguts impartits), els aspectes procedimentals (exercicis pràctics i treballs fets a classe, valoren l’esforç, responsabilitat, regularitat, capacitat d’organització i iniciativa de cada alumne) aquest apartat tindrà un pes del 80% de la qualificació global del crèdit. L’actitud a classe,  tindrà un pes del 20% de la qualificació global del crèdit.

    Per valorar el domini conceptual i procedimental, s’aplicaran els diferents criteris d’avaluació en:

    • Exercicis d’aplicació, treballs, muntatges pràctics o activitats d’ensenyament aprenentatge, que es faran durant el període d’avaluació ordinària.
    • Una o varies proves escrites en les quals també s’inclourà les ITC BT del Reglament Electrotècnic de Baixa Tensió que li sigui d’aplicació a cada unitat didàctica, que es faran com mínim a cada avaluació de caràcter ordinari o extraordinari.

    Els criteris per valorar els diferents exercicis, treballs, muntatges o activitats, seran amb una valoració de més a menys, en aquest ordre:

    1. Un treball òptim, un resultat positiu o funcionament correcte, de l’activitat o muntatge.
    2. El temps emprat en la realització de l’activitat o muntatge.
    3. La pulcritud, acabament i la bona presentació.
    4. L’aprofitament i el bon ús dels diferents recursos.

    Els criteris d’avaluació per valorar les proves escrites, seran:

    1 Quan hi hagi qüestions purament teòriques: El coneixement, i la comprensió dels diferents continguts.
    2  Quan hi hagi qüestions amb procediments matemàtics es valorarà de més a menys:
    · El correcte resultat de la o les operacions finals.
    · El procediment correcte.
    · El correcte resultat de les operacions parcials.
    3  Quan hi hagi qüestions  relacionades amb esquemes i representacions gràfiques es valorarà  de mes a menys.
    · La correcta representació final de l’esquema o representació.
    · La utilització correcta de la simbologia.
    · La coherència de la representació.
    · La pulcritud i bona interpretació global de l’esquema o representació
    4 En el conjunt de la prova tindran una valoració positiva:
    · La correcta interpretació dels continguts.
    · Una expressió correcta i una bona utilització del llenguatge.
    · Una correcta ortografia i cal·ligrafia.
    · La pulcritud neteja i la bona presentació de l'examen o prova escrita.

    Els criteris generals per valorar el nivell d’assoliment dels continguts d’actituds, seran:

    1   El grau d’interès en la matèria.
    2   L'assistència periòdica a classe sempre que la participació de l’alumne sigui de caràcter presencial i la puntualitat a l’inici de les classes.

    • La pulcritud en el lliurament dels treballs i exercicis.
    • La realització de les diferents treballs o exercicis proposats com complements a les activitats pròpies de classe.
    • El nivell de participació a classe.
    • Una utilització correcta de les instal·lacions, materials, eines, i mobiliari del centre.
    • La relació correcta amb els companys i personal docent.

    El contingut ha de ser general. Per exemple, a cicles formatius podem parlar de l’assistència mínima per a poder tenir dret a examen, dels percentatges de nota de continguts, procediments i actituds, etc.

     

  • Llibres recomanats
  • R.E.B.T

     

  • Links recomanats
  • http://www.tuveras.com/

     

    amunt

     

     

     

     
    Mapa web
    Benvinguda
    Història
    Equipaments
    Serveis
    Contacte
    IES Andreu Nin - Av. Salvador Palau Rabassó, 18 - 43700 EL VENDRELL (Tarragona)
    Tel. 977-15.71.30 / Fax 977-15.71.29 / e3004803@xtec.cat