Sortides i activitats
L'AIGUA I ELS 5 SENTITS
(P4) 2n cicle d'Educació Infantil
El passat dijous dia 7 de novembre pel matí , els alumnes de P4 vam anar al “Parc de l’Aigua“ ( campament de la canadiense ) a fer un Taller sobre “L’AIGUA I ELS 5 SENTITS“.
Vam veure quin color té i li vàrem canviar, vam olorar quina olor feia ( olor de colònia ), també la vam tastar ( sense gust, gust àcid i salat , vàrem veure que és incolora i la vam tintar de diferents colors i vam escoltar quins sons pot fer ( gota, pluja, ones del mar, ... ).
Com a premi, en acabar, els nens i nenes van poder jugar una estona fent bombolles de sabó.

SORTIDA ALS CAMPS ELISIS
(P5) 2n cicle d'Educació Infantil
El dijous 24 d’octubre, els nens i nenes de P5 hem anat als Camps elisis de Lleida a observar la Tardor.

SORTIDA AL PARC DE LA MITJANA
(P3) 2n cicle d'Educació Infantil

Teatre al Caixafòrum: "TOTS AMB LA TERRA"
(P5) 2n cicle d'Educació Infantil
Els nenes i nenes d’Educació Infantil 5 anys, hem anat al Caixaforum a veure el teatre “Tots amb la Terra”.

Taller “ MANS A L’OBRA “
(P4) 2n cicle d'Educació Infantil
Durant el mes de Gener els alumnes de P4 vam anar al Caixafòrum a fer el taller “ Mans a l’Obra “ . Van explorar les Arts Plàstiques des de la percepció i l’acció d’una part del seu cos, concretament van fer activitats al voltant de les mans. Primer van “ despertar “ les seves mans fent-se massatges els uns als altres , van identificar diferents objectes quotidians a partir del tacte, i finalment es van posar MANS A L’OBRA per fer les seves creacions amb pintura de dits. S’ho van passar d’allò més bé, i sinó mireu, mireu ...

L'AIGUA I ELS 5 SENTITS
(P4) 2n cicle d'Educació Infantil
Durant el mes de novembre, els alumnes de P4 van anar al Parc de l'Aigua ( més conegut com “ La Canadiense “ ) a descobrir l'H20 a través dels 5 sentits.
La van olorar, tastar, mirar el color, tocar, provar, tot experimentant ... i finalment van fer bombolles de sabó amb aigua.