Museus i educació
Museus de titularitat pública a Barcelona

Arqueologia subaquàtica
Física/tecnologia
Educació sexual

Anem al museu. Escola Bressol Tris-Tras

Visites a Museus i Exposicions. IES Carles Riba

El Full Informatiu que us fem a mans està dedicat principalment a les visites als museus. Aquest recurs didàctic, d'alta utilització per part de la comunitat educativa barcelonina, rau en què implica el coneixement directe d'una realitat que a l'aula no es pot observar, analitzar i, per tant, impossible de conèixer.
L'escrit de fons a càrrec de Carme Prats, directora del Patrimoni de l'Institut de Cultura de l'Ajuntament de Barcelona, destaca la importància de garantir que l'alumnat tingui una experiència positiva de la visita amb la finalitat que esdevingui un futur usuari i usuària dels museus. Així mateix, assenyala que el diàleg entre ensenyants i museògrafs és fonamental per garantir l'harmonia i sincronia entre els interessos de cadascú.
En l'apartat de participació dels centres l'Escola Bressol Tris-Tras i l'IES Carles Riba ens expliquen experiències en aquest camp, des d'aquestes pàgines els manifestem el nostre agraïment. Alhora volem engrescar-vos a que poseu per escrit les vostres experiències i que ens les feu arribar amb la finalitat de fer-les extensives a tota la Zona.