El cinema com a instrument per a l'educació
Pel·lícules. Guies didàctiques

Nou equip d'edició de vídeo digital

La imatge a l'Escola. CEIPM Escola del Mar

El cinema i l'aprenentatge de les llengües estrangeres. IES Patronat Ribas

Aquest nou full informatiu sobre el cinema s'inicia amb la reflexió d'Ignacio Jarné, professor de la Facultat de Pedagogia de la UB, entorn a la situació de l'estudi del cinema en l'ensenyament alhora que ens esperona a donar-li un tractament normalitzat.
Pel que fa a materials sobre el cinema, s'ha inclòs la llista de guies didàctiques de pel·lícules que té el CRP. Es disposa, igualment, de les cintes corresponents a aquelles marcades amb un asterisc i d'una sèrie de catàlegs de vídeos de préstec de diferents institucions públiques.
En l'apartat d'aportació dels centres de la Zona, una escola de primària i un institut de secundària fan algunes reflexions i ens expliquen experiències sobre el treball del món de la imatge i la utilització del cinema com a eina d'aprenentatge.
Aprofitem per desitjar-vos un molt bon estiu i fins el setembre a la Jornada de Presentació de les activitats de formació i suport del curs 1999-2000.
Estem preparant una conferència que de ben segur us interessarà.