Pàgina principal PuntEDU

Conte Compartit

1.- La lluna s'ha perdut.
Realitzat a partir d'un inici de conte escrit per José Luis Jiménez

Nus realitzat pels alumnes de P4 i P5 del CEIP Figolet, desenllaç completat pels alumnes de P4 i P5 del CEIP Carles de Fortuny.
Nus realitzat pels alumnes de P3 del CEIP FRIGOLET, desenllaç completat pels alumnes de P3 del CEIP Carles de Fortuny.
Nus realitzat pels alumnes de Cicle Inicial del CEIP FRIGOLET, desenllaç completat pels alumnes de Cicle Inicial del CEIP Carles de Fortuny.
Nus realitzat pels alumnes de P3B del CEIP Mn. Baldiri Rexach, desenllaç completat pels alumnes de P3B del CEIP La Draga.
Nus realitzat pels alumnes de P4B del CEIP Mn. Baldiri Rexach, desenllaç completat pels alumnes de P4A del CEIP La Draga.
Nus realitzat pels alumnes de P5B del CEIP Mn. Baldiri Rexach, desenllaç completat pels alumnes de P5 del CEIP La Draga.
Nus realitzat pels alumnes de 1r B de Cicle inicial del CEIP Mn. Baldiri Rexach, desenllaç completat pels alumnes de 1r C de Cicle inicial del CEIP Mn. Baldiri Rexach.
Nus realitzat pels alumnes de 2n B de Cicle inicial del CEIP Mn. Baldiri Rexach, desenllaç completat pels alumnes de 2n de Cicle inicial del CEIP Vall del Terri.
Nus realitzat pels alumnes de P3A del CEIP La Draga, desenllaç completat pels alumnes de P3A del CEIP Mn. Baldiri Rexach.
Nus realitzat pels alumnes de P3C del CEIP La Draga, desenllaç completat pels alumnes de P4A del CEIP Mn. Baldiri Rexach.
Nus realitzat pels alumnes de P4B del CEIP La Draga, desenllaç completat pels alumnes de P5A del CEIP Mn. Baldiri Rexach.
Nus realitzat pels alumnes de 1r de Cicle inicial del CEIP La Draga, desenllaç completat pels alumnes de 1r A de Cicle inicial del CEIP Mn. Baldiri Rexach.
Nus realitzat pels alumnes de 2n de Cicle inicial del CEIP La Draga, desenllaç completat pels alumnes de 2n A de Cicle inicial del CEIP Mn. Baldiri Rexach.
Nus realitzat pels alumnes del CEIP Roqueta, desenllaç completat pels alumnes de 2n de Cicle inicial del CEIP Mn. Baldiri Rexach.

Pàgina principal CRP
Pàgina principal PuntEDU