Mediateca
Videoteca
Monogràfics
ALIMENTACIÓ

Trofos. Una anàlisi de la dieta
Aplicació informàtica que permet una anàlisi de la dieta personalitzada. Conté informació sobre diferents aspectes dels aliments.

5 al dia
La campanya 5 al dia té com a objectiu promoure el consum de fruites i hortalisses entre els infants, els joves i les seves famílies.
Tasta’m
Programa obert sobre alimentació saludable, basat en un model que inclou la interacció d'aspectes físics, mentals, socials i ambientals, adreçat a educadors, mestres, infants i les seves famílies.

La Peixateria
Completa web per conèixer el món dels peixos. Conté descripcions, activitats didàctiques, pràctiques, exercicis interactius...

Bromatquim
Pàgines, pràctiques i enllaços relacionats amb la didàctica i l'aprenentatge de l'anàlisi química dels aliments i altres temes afins.

Cadenes i xarxes tròfiques
MUD, miniunitat didàctica que desenvolupa continguts del currículum de secundària de l’àrea de ciències de la naturalesa. edu365.catDepartament d'Educació

L’alimentació saludable a l’etapa escolar.
Recomanacions alimentàries. Complementació diària dels diferents àpats. Conceptes clau en l'alimentació dels escolars. Objectius i funcions del menjador escolar. Programació de menús al menjador escolar. L'espai del menjador: una eina per desenvolupar hàbits saludables.

Alimentació i ciència
Difusió del patrimoni agroalimentari i gastronòmic
La vinya i el vi
Activitats d'ensenyament i aprenentatge per a la difusió de la cultura de la vinya, adreçades a l'ensenyament secundari obligatori.
Fundació Miquel Torres
L'alimentació. Projecte comú entre el centre municipal d'educació infantil i familiar Andreu Castells i el CEIP Andreu Castells
Beques Educar Menjant. Experiències educatives en el món de l'educació: Menjar amb els cinc sentits. Nyam, nyam! Aprenem tot menjant
MEDIATECA CRPs . Materials sobre alimentació que tenim al CRP.
CRP del Vallès Occidental I- Sabadell - S. Quirze del Vallès
Curs 2007-2008