<< tornar index teclat

5.    Altres prestacions de les Opcions d’accessibilitat

La pestanya de Ratolí permet activar les opcions per controlar el desplaçament del ratolí amb les tecles del bloc numèric del teclat. El botó de configuració varia els paràmetres següents:

·      Drecera del teclat: permet activar o desactivar les tecles del ratolí, prement la combinació de tecles Majúscula esquerra + Alt esquerre + Bloq Num.

·      Velocitat màxima: regula la velocitat del cursor de la pantalla. Si es baixa tot, va més lent.

·      Acceleració: regula l'acceleració del cursor. Si és alta, cal més control.

·      Mantenir premut CTRL per accelerar i Majúscules per reduir: permet controlar la velocitat pel teclat.

·      Bloq Num per activar o desactivar les tecles del ratolí (Mouse Keys): és un sistema útil per activar les tecles del ratolí (el mousekeys).

·      Mostrar l’estat de les tecles de ratolí: mostra un petit dibuix amb l'estat dels botons del ratolí virtual tecles actives .

Funcions

Tecles

moviment del cursor

7, 8, 9, 6, 3, 2, 1, 4

clic esquerre

fixar el clic esquerre

alliberar el clic esquerre

. (punt )

fixa el clic dret

- (menys)

alliberar el clic dret

* (asterisc)

Per dibuixar una recta:

• Utilitzeu les tecles 4 i 8 per desplaçar els cursors fins a la icona
  • Premeu la tecla 5 per fer el clic amb el ratolí
  • Utilitzeu les tecles 6 per situar-vos a l'àrea de treball
  • Premeu la tecla 0 per fixar el clic del ratolí
  • Utilitzeu les tecles desplaçament per traçar la figura

Premeu la tecla . per alliberar el clic del ratolí.

<< tornar index teclat