Les opcions de configuració del teclat de l’ordinador.

1.    Introducció

Malgrat la contínua utilització del ratolí, el teclat és  encara avui en dia el perifèric més eficaç per entrar dades a l’ordinador en especial si el que es tracta és d’escriure un text.

El teclat de l’ordinador és una combinació d’un teclat de màquina d’escriure i el d’una calculadora on s’han afegit noves tecles per  a funcions especials de l’ordinador. La utilització del teclat també  disposa d’un conjunts de llums i emet uns sons que ens indiquen quan s’ha pitjat una tecla i quins blocs de tecles estan actius.

La utilització del teclat requereix pitjar i deixar anar les tecles a una velocitat optimitzada per als treballs d’oficina però inadequada per a altres usuaris.

Aquestes i altres coses fan que el teclat no s’ajusti als criteris del disseny per a tothom i que algunes persones tinguin impediments per utilitzar-lo.

Sortosament, les versions modernes del Windows incorporen opcions de personalització  i configuració que permeten ajustar el funcionament del teclat.

Contingut:

2 Opcions de configuració del teclat en el Windows