(1) - (2) - (3)

Per fi tots els nens i nenes de l’escola pública ja podien estudiar junts. L’escola es va batejar com a Grupo Escolar José Cristiá Llombart, ja que va ser aquest senyor el que va cedir els terrenys a l’Ajuntament per a que s’hi pogués construir el centre. L’escola va anar creixent, degut al tancament de l’escola parroquial de St. Agustí, i com que ja no hi cabíem i havíem d’utilitzar aules que estaven a la Defensa Agrària, es va haver de construir un altre edifici en una altra ubicació, al carrer Pare Crusats. Al març de 1977 s'inauguraven les primeres aules del nou centre i fins l’any 1980 es van anar fent ampliacions. Com que els terrenys per a fer aquest edifici els va donar el fill del Sr. Josep Cristià Llombart, l’escola va tornar a canviar de nom, per tal de portar el del seu donador, i vam passar a ser l’Escola Gil Cristià i Arbós.