(1) - (2) - (3)

Arribada la dècada dels 90, la demografia de la Selva del Camp rebé una important empenta que va comportar un augment de demanda al nostre centre i es va haver de lluitar, una altra vegada, per la construcció d’un nou edifici que pogués encabir tota la població escolar que optava per l’ensenyament públic al municipi. Finalment, al setembre de 2006 es van estrenar les noves instal·lacions educatives, a la Rasa de Ferrater. Donat el fet que el Sr. Abel Ferrater i Hortet va fer donació de les seves terres per a finalitats educatives a la Rasa i per tal d’honorar el seu nom i que a la vegada no es perjudiqués el nom del Sr. Gil Cristià i Arbós, es va determinar de fer el canvi de nom de les dues escoles públiques de la Selva, tal i com consta al DOGC núm. 5248, de data 31 d’octubre de 2008. I la nostra escola va passar a anomenar-se Escola Abel Ferrater.

La nostra escola ha passat per quatre noms i per moltes ubicacions però el que no ha variat és l’esperit de lluita i de treball de tota la comunitat educativa per mantenir la dignitat i la qualitat de l’escola pública a la Selva del Camp.