ESCOLA MARIA-MERCÈ MARÇAL

AUTORITZACIONS

ACTUALITAT L'ESCOLA ACTIVITATS FESTES AMPA

DADES GENERALS

L'escola Maria-Mercè Marçal és una escola pública que depèn de la Generalitat de Catalunya ubicada a la zona sud-oest de Tàrrega.

Es va fundar el curs 2006-2007 i es va ubicar provisionalment a la Plaça Centenari s/n entre el restaurant Gat del Rosal i l'escola d'Arts i Oficis de Tàrrega.

L'escola rep el nom de Maria-Mercè Marçal per retre homenatge a aquesta escriptora catalana i propera a la nostra ciutat, i seguint la línia dels diferents centres públics de Tàrrega que porten el nom d'escriptors.

El setembre de 2010 s'inaugura l'escola nova ubicada al carrer Pau Casals amb un total de 183 alumnes i impartint classes fins a 2n de primària. Des dels inicis l'escola ha crescut gradualment, cada curs escolar un nivell més.

L'escola va iniciar-se amb una línia durant dos cursos escolars (2006-2008) però el curs següent, 2008-2009 es van obrir dues aules per classe i així progressivament.

Actulament, el curs 2014-2105, cursa per primera vegada el nivell de 6è de primària. Així doncs, sortirà la primera promoció de l'Escola Maria-Mercè Marçal.