Enrera Mòdul 1
Llengua oral i escrita: resposta de les TIC als problemes d'aprenentatge ---
Pràctica ampliació

Inici del treball amb l'ordinador

L'objectiu d'aquesta pràctica és conèixer el programa Toca-Toca i aplicar-lo en exercicis per iniciar la comunicació i el treball amb l'ordinador.

Documentació tècnica sobre

El programa Toca-Toca

1. Obriu el Toca-Toca i us apareixerà la finestra Planificar: tanqueu-la.
    2. Activeu Opcions | Fitxers | Obrir.
    3. Apareix la finestra Fitxers Planificació Toca-Toca. Cal seleccionar un exercici d'atenció del Toca-Toca: són fitxers amb l'extensió TOC.
    4. Obriu la carpeta \demo que es troba a C:\prg_educ\tocatoca\demo, escolliu el fitxer demo.toc, i premeu sobre el botó Obre.
    5. Per activar l'exercici aneu a Opcions | Engegar. L'exercici consisteix a prémer qualsevol tecla i apareix un dibuix al monitor durant uns segons. Cada vegada que l'alumne/a fa l'acció de prémer una tecla, el programa reacciona presentant un dibuix a la pantalla.
    6. Intenteu que l'alumne/a relacioni l'acció de prémer una tecla amb la reacció del programa de presentar un dibuix.