Enrera Mòdul 1
Dibuix lineal amb ordinador (AutoSketch)---

L'objectiu d'aquesta pràctica és aprendre a dibuixar rectangles i altres polígons i modificar-ne les característiques.

Fent clic al botó Polígons  us apareix la barra següent, que permet escollir el tipus de polígon que voleu dibuixar.

• Dibuixeu un rectangle de 6 cm d'amplada i 4 d'alçada. Recordeu que cada quadre de la reixeta és, per defecte, d'1 cm.
  • Pinteu l'interior del rectangle de color verd. Per fer-ho cal seleccionar el rectangle i, al desplegable Pattern  , s'ha d'escollir l'opció Solid. A continuació, al desplegable de colors  s'ha d'escollir el color desitjat (verd).
  • Deseu el rectangle amb el nom P15a.skf
  • Creeu un dibuix nou.
  • Mitjançant l'opció Polígon donat un costat , dibuixeu un hexàgon de 2 cm de costat. L'hexàgon és el polígon que es dibuixa per defecte. A la barra d'edició podeu veure els valors característics d'aquest polígon.
  • Canvieu el nombre de costats a 8 i premeu Enter. Ara heu dibuixat un octògon.
  • Esborreu els polígons que acabeu de dibuixar.
  • Mitjançant l'opció Polígon de radi fix  i amb la reixeta desactivada (S), dibuixeu una figura semblant a la següent. No us quedaran els hexàgons perfectament units. Ja es veurà més endavant com millorar el resultat.
  • Deseu el resultat amb el nom P15b.skf