 |
Desenvolupament
de la pràctica
-
Creeu dues capes, una per als Eixos
i l'altra per a la Peça. Seleccioneu el tipus de línia de la
capa Eixos com a Dash Dot i als desplegables Tipus de Línia, Color
i Gruix de la barra principal, seleccioneu By Layer.
-
Activeu una reixeta de 2.5 mm.
 |
-
Activeu la capa Eixos i dibuixeu
els eixos de la peça, canviant convenientment els diferents plans
isomètrics.
|
 |
-
Seleccioneu la capa Peça.
-
Dibuixeu els cercles centrats
en la intersecció dels eixos (pla isomètric superior).
-
Traceu els dos quadrats de la
base.
|
 |
-
Dibuixeu les línies verticals
de la base i els laterals del cilindre utilitzant Línia tangent
a dos arcs.
|
 |
-
Dibuixeu el contorn de la secció.
|
 |
-
Elimineu les línies sobrants.
En aquesta ocasió l'eina que us serà més útil
és Trim Channel.
|
 |
-
Uniu les línies que formen
el contorn de la secció amb Trim Join i ompliu les dues cares
amb un ratllat d'1 mm (seleccioneu aquest valor a Tools/Graphic Options/Hatch
Spacing).
|
-
Canvieu el gruix de la capa
Peça a 3.
-
Imprimiu el dibuix. Observeu
que, encara que la presentació en pantalla no quedi gaire bé,
el gruix de les línies impreses és correcte.
-
Deseu la peça amb el
nom P65.skf
|