|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Gestió de l'acció educativa:
Documentació
|
|||||||||||||||||
Projecte curricular de ZER
|
|||||||||||||||||
Objectius | |||||||||||||||||
El Projecte Curricular de ZER també és únic per a totes les escoles que la integren. A aquest document igualment se li aplica tot el que s'ha dit per al Projecte Curricular dels centres ordinaris. Però com ja s'ha dit per al PEZ, les característiques de les ZER (agrupacions de col·legis d'educació infantil i primària d'estructura unitària o cíclica situat en un ambient rural) fa que el projecte curriuclar de ZER tingui unes especifitats pròpies tant pel que fa al funcionament de les diverses escoles que la formen com a la importància que s'ha de donar a les TIC. I el fet que les TIC trenquen els límits d'espai i temps per accedir a la informació i connectar-se amb d'altres persones, s'hauria de reflectir d'una forma molt especial al Projecte Curricular de les ZER. Per això, creiem que al projecte curricular de ZER, seguint la línia marcada al PEZ, cal insistir en els aspectes de les TIC com a finestra oberta de les escoles al món i, també, en les posssibilitats de comunicació, compartició i relació que ofereixen a les escoles: activitats telemàtiques, projectes col·laboratius... |
|||||||||||||||||
Continguts | |||||||||||||||||
Al PCC de Zer haurem de plasmar les referències a la implantació i la utilització de les TIC a les àrees curriculars, per la qual cosa shan dexplicitar els acords sobre què, com i quan s'ha de fer amb les TIC al llarg de lensenyament infantil i primari i què cal avaluar, com i quan. També s'haurien d'explicitar les activitats comunes que faran les escoles que formen la ZER, així com els projectes col·laboratius i activitats telemàtiques en les quals es participarà... |
|||||||||||||||||
Exemples | |||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
Recordeu que són només uns exemples, i que, si decidiu utilitzar-los, cada ZER és un món i, com a tal, cal adaptar els documents a la realitat més propera. | |||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||
![]() |
|||||||||||||||||
Referències | |||||||||||||||||