Mòdul
Organització i gestió de les TIC

Llibres

• "Las tecnologias de la información i la comunicación en la escuela" Ed. Graó. Diferents autors que expliquen diverses experičncies dutes aterme a les escoles.
  • "Xips, cables i poder" de Joan Majó. Ed Proa, 1997. Hi ha un capítol dedicat a l'educació força interessant per debatre en un assessorament.
  • "Aprender com ordenadores en la escuela" Eduardo Martí. Cuadernos de educación nş 10 ICE, 1992.
  • "Integración curricular de los recursos tecnolňgicos" Gallego, Alonso, Cantón . Oikos - Tau 1996
  • "Ordenadores y aprendizaje colaborativo" Crook, Ch.Ediciones Morata, S.L. 1998.
  • "La informació, el coneixement i la saviesa a través de les noves tecnologies. Què guanyem? Què perdem?" Enric Saperas. MRP Terres de Ponent. Universitat de Lleida