Enrera
Mòdul 4: Dades del centre
SAGA: Centres nous
  Pràctica
   
 
 
En aquesta pràctica, treballareu els plans d'estudis que imparteix el centre.
   

Centre | Plans d'estudi

   
 

En aquesta tasca, podeu accedir als plans d'estudis que imparteix el centre, organitzats de la manera següent:

  • Generals: Els Plans d'estudis oficials que el centre té autoritzats. Només per a la consulta.
  • Del Centre: Són les adaptacions particulars que fa cada centre dels plans d'estudis generals per adaptar-los a la seva realitat.
  • Elements curriculars: Configuració de les unitats de programació de cada àrea (continguts docents).
   
Pràctica

Centre | Plans d'estudis | Generals

   
 
 
Llista de pla d'estudis autoritzats al centre
   
 

Observeu que, de moment, apareix només l'Educació primària com a pla autoritzat al centre.

Per consultar el contingut del pla, cal que premeu la icona d'Accions , situada a la part dreta de la pantalla.

   
 
 
Dades oficials del pla d'estudis de primària
   
 

En aquesta primera pantalla, i concretament al costat dret, hi podeu trobar dos tipus d'informació diferent:

  • Dades Pla d'Estudis: Resum de les dades generals del pla d'estudis: durada, i tota la informació oficial que l'identifica.
  • Continguts: Distribució dels diferents continguts que formen part del Pla, ordenats per codis i cicles, amb la descripció i càrrega horària de cada un d'ells.
   
 
 
Taula de continguts del Pla d'Estudis de Primària
   
  Si torneu a prémer la icona d'Accions , aquesta vegada accediu a la descripció de cada un dels continguts docents (àrees).
   
 
 
Descripció del contingut docent Continguts i estructures lingüístiques comuns
   
 

Les consultes al Pla d'estudis, poden fer-se de manera global a primària, o també de manera concreta per cicles o nivells.

Per fer-ho, només cal que feu un clic a sobre la icona que hi ha davant el text Educació primària, situat a l'esquerra de la finestra.

Les consultes que feu a un cicle seran similars a les que abans heu fet a l'etapa, amb les dades i els continguts específics del cicle. Si, per contra, feu la consulta directament a un nivell, només podreu consultar les dades, ja que els continguts no estan associats als nivells.

   
 
 
Desplegament màxim de l'estructura del Pla d'estudis de Primària.
   
  Per tornar a l'inici de la Subtasca Generals, només cal que premeu el botó .
   
El contingut de les subtasques Elements curriculars i Plans del Centre, que configuren la base dels elements avaluables, seran objecte del contingut de les sessions del curs de formació del proper curs acadèmic.
   
 
Amunt