Qui som?
Llibres de text
Contactes

LLIBRES DE TEXT

Nota informativa curs 2007-08:

ESO

Com suposem que ja sabreu l'Ajuntament de Santa Coloma s'ha compromès a que els llibres de text siguin gratuïts per als alumnes que estudiïn en centres de Santa Coloma. Encara està per confirmar la forma en que es farà el lliurament dels llibres del proper curs i quins seran.

El que sembla segur és que el centre us haurà de donar un full personalitzat amb el vostre nom i amb el llistat dels llibres. Amb ell podreu recollir els llibres a qualsevol llibreria de Santa Coloma.

De totes formes L'AMPA ha concertat amb Abacus que vinguin els dies 6 i 7 de setembre (per confirmar) a fer el repartiment dels llibres als alumnes interessats.

Si voleu conèixer els detalls haureu de passar pel centre el dia 3 o el 4 de setembre i us informarem de forma exacta sobre el procés.

No es donaran llibres nous gratuïts als alumnes que no hagin tornat en bon estat o pagat els llibres de 2n o 4t que van agafar en lloguer el curs passat.

Els llibres que recollireu al mes de setembre seran propietat del centre i els haureu de tornar en bon estat a final de curs.

BATXILLERAT

El dia de la matrícula us donarem el llistat de llibres que necessitareu el curs vinent. Els podeu comprar a qualsevol llibreria o si voleu a Abacus al mateix centre el dia 6 o 7 de setembre (data a confirmar)

adreça electrònica