Qui som?
Contactes

NIVELLS IMPARTITS
ESO I BATXILLERAT

L'IES Can Peixauet ofereix els 4 cursos de la ESO (Ensenyament Secundari Obligatori) i oferta tres Modalitats de Batxillerat:

TECNOLÒGIC

CIÈNCIES DE LA NATURALESA I LA SALUT

HUMANÍSTIC I CIÈNCIES SOCIALS

Què és el Batxillerat?

El batxillerat és una etapa educativa que es cursa en acabar l’ESO i que està estructurada en un únic cicle de dos cursos, amb alumnes d’edats compreses entre 16 i 18 anys.
El títol de batxillerat es dóna als alumnes que han aprovat totes les matèries, i és igual per a tots els alumnes a banda de la modalitat que hagin cursat.
El batxillerat està estructurat en una part comuna i una altra optativa, aquesta característica permet garantir la polivalència i la formació integral dels joves en una societat cultural i tècnicament canviant.

Curriculum

Els ensenyaments de batxillerat es presenten per matèries. Les matèries s’estructuren per crèdits. Un crèdit és una unitat de programació que inclou seqüències d’aprenentatge que l’alumne/a realitza durant 35 hores lectives. Si la mateixa s’imparteix durant tot l’any, un crèdit equival a una hora de classe a la setmana.

Les matèries es presenten distribuïdes en dues parts:
PART COMUNA
(36 crèdits):

formada per les matèries comunes cursades per tot l’alumnat.

Llengua catalana i literatura
6 crèdits
Llengua castellana i literatura 6 crèdits
Llengua estrangera 6 crèdits
Filosofia 6 crèdits
Història 4 crèdits
Educació física 2 crèdits
Religió 2 crèdits
Treball de Recerca 2 crèdits
Tutoria 2 crèdits

PART DIVERSIFICADA: formada per les matèries de modalitat, les matèries optatives i el Treball de Recerca.

PART MODALITAT: L’alumne/a n’ha de cursar com a mínim 3 cada curs.

LES MATÈRIES DE CADA MODALITAT AL NOSTRE INSTITUT

adreça electrònica