Deures

Aquestos calendaris són actualitzats semanalment per els delegats de classe dels diversos grups implicats. I serveixen per a que tots els alumnes que un dia no puguin venir a classe per la raó que sigui. Pugin assabentar-se dels treballs finals o exàmens que han posat els professors aquell dia.

I també té la finalitat de què els pares i mares dels alumnes tinguin un control més eficaç, dels exàmens que puguin tenir els seus fills/filles.

Aquesta aplicació està de prova durant aquest curs escolar i per lo tant no eximeix els alumnes de tenir que apuntar-se els exàmens a l’agenda.

Com és una aplicació actualitzada per els propis alumnes. Els alumnes farien bé de consultar amb algun company de classe sí hi ha algun examen per aquella setmana. Doncs la NO actualització de la web per part del Delegat de la classe, no lliura aquells de la realització de l'examen.

NO S'ACCEPTARÀ EN CAP CAS L'EXCUSA AQUELLA DE "ES QUE NO ESTAVA A LA WEB" HI HA QUE PREGUNTAR ALS COMPANYS.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració.