ALUMNAT PREMIAT

PREMIS RECERCA

Com cada any els alumnes del nostre centre han participat als concursos de treballs de recerca que proposen diferents entitats, majoritàriament universitats. Aquest curs 2011-12 diversos alumnes han merescut el reconeixement de qualitat dels seus treballs. Felicitem a tots els que han participat en aquestes convocatòries i destaquem els alumnes següents:

El treball ZONA 0.Treball de recerca sobre els efectes visuals, de l’alumne Daniel LLussà i Ribes, de 2n BATX A, tutelat per Marta Ballarín Enjuanes ha estat seleccionat en la IX Mostra de Comunicació de Batxillerat Blanquerna com a millor treball de ficció basat en l’obra “La guerra dels mons”, i es projectarà en diverses institucions, com el CaixaForum de Barcelona, i també en el Festival Internacional de Televisió de Barcelona, que organitza l'Observatori Europeu de TV Infantil, durant el mes de novembre de 2011. Ja us avisarem de les dates d'emissió.

La IX Mostra de Comunicació de Batxillerat Blanquerna és una activitat pedagógica de la Facultat de Comunicació Blanquerna de la Universitat Ramon Llull per apendre a confeccionar una portal informatiu multimèdia, productes de ficció i entreteniment, i espots publicitaris.

L’alumna Júlia Latorre Barcalà va guanyar durant el curs 2010-11 el primer premi de la “La Panera” de Lleida amb el treball de recerca Quan la música es torna imatge, que prèviament havia seleccionat el jurat del centre.

Dues alumnes del nostre centre han obtingut el premi per a treballs de recerca de batxillerat, que concedeix la Universitat Ramon Llull, universitat que, aquest any celebra el seu 20è aniversari. Les alumnes premiades són: l’alumna Flora Larrigaudiere, va guanyar el primer premi de la “Universitat Ramon Llull” amb el treball de recerca en la categoria d’art, amb el treball Adaptació i il•lustració d’un conte popular i l’alumna Laura Farré, amb la distinció Escola Superior de Disseny ESDI, amb el treball Infinit infinit