“EUROPEAN GAMES”

::English::

Aquest curs, el centre tornar a participar en el projecte Comenius amb la satisfacció de la publicació del llibre del projecte anterior al qual havíem participat, comencem aquest nou repte amb il·lusió. Aquests projectes europeus enriqueixen els nostres alumnes pel fet que comparteixen experiències amb nois d'altres països, per tant d'altres cultures. A més, la llengua vehicular és l'anglès, cosa que ens anima des del punt de vista de l'aprenentatge concret d'aquesta matèria.

En el projecte Comenius hi participen diversos països europes: Islàndia, Finlàndia, França, Alemanya, Itàlia i Espanya a més de comptar amb la col·laboració d'un centre a Xina. Tot i que la llengua anglesa és la llengua de comunicació, la diversitat dels països participans ens permetrà practicar altres idiomes.

L'objectiu del projectce és fer recerca sobre els diferents jocs populars i tradicionals de cada país i dissenyar un joc comú per tal d'aprendre tots plegats, sobre la cultura dels diferents països participants.

Pensem que és una bona oportunitat per conèixer noves cultures i experiències, ja que l'allotjament dels alumnes es farà en les cases de les famílies que vulguin participar i acollir els alumnes visitants. Per això, us agraïm la vostra col·laboració per tirar endavent aquest projecte en què tota la Comunitat Educativa hi està posant molts esforços.