Informació

Batxillerat Nocturn
Característiques

Els ensenyaments de batxillerat en règim nocturn presencial s’adrecen fonamentalment a persones que per causa de la seva activitat laboral, dels seus interessos o per altres circumstàncies, troben un millor encaix en una oferta horària diferent de la del règim diürn.

Només poden ser matriculats de batxillerat nocturn els i les alumnes que tinguin 18 anys o més i els que, en edat compresa entre 16 i 18 anys, acreditin, per motius laborals o altres que a criteri del consell escolar ho justifiquin, la impossibilitat de seguir estudis en règim diürn.

En ensenyaments de batxillerat nocturn no regeixen les normes de pas de curs del règim diürn: només cal repetir les matèries no superades.

L'alumnat pot estar matriculat de batxillerat nocturn un màxim de sis cursos acadèmics. Per a aquest còmput, cal tenir en compte els cursos en què s'ha estat matriculat de batxillerat en règim diürn.

Currículum

El currículum de Batxillerat s'organitza en tres modalitats:

• Arts
  • Ciències i Tecnologia
  • Humanitats i ciències socials

El Pau Vila té autoritzades totes les modalitats llevat de la d'Arts.

El currículum de batxillerat consta de matèries comunes, matèries de modalitat i matèries optatives, i també del treball de recerca. Podeu consultar el currículum per nivells i matèries de Batxillerat nocturn pel curs 2015-2016:

Currículum Batxillerat Nocturn

En determinades circumstàncies, es poden sol·licitar diverses exempcions i convalidacions de matèries. Podeu consultar la informació a l'apartat 3 del següent document:

Concreció i desenvolupament del currículum del Batxillerat