Innovació

Activitats 2015-2016

Entrevista a Esteban Martínez
Dimecres, 2 de desembre de 2015

Us presentem l’entrevista que Antonio Santamaria, redactor del diari de Sabadell, ha fet a Esteban Martínez, poeta i professor de Llengua i literatura castellana del nostre institut. També podeu veure el vídeo Imágenes y palabras que dóna vida a Carencias, el nou llibre del nostre escriptor. No us ho perdeu!

Entrevista: http://www.isabadell.cat/persones/esteban-martinez-serra-poeta-no-hay-crisis-de-la-poesia-sino-de-la-imagen-del-poeta/

Vídeo: http://www.rtve.es/m/alacarta/videos/palabra-voyeur/palabra-voyeur-carencias-esteban-martinez-serra/3225987/?media=tve

Moltes felicitats Esteban!

Avui és #GivingTuesday
Dimarts, 1 de desembre de 2015

#GivingTuesday

IMA

Us presentem #GivingTuesday (que no heu de confondre amb Black Friday!). #GivingTuesday és un moviment global que vol incentivar i multiplicar les bones accions de les persones. L'objectiu es dedicar un dia a tot el món per a celebrar l'acció de donar (aliments, diners, temps, ...). Aquest és el primer cop que es celebra a Catalunya i Espanya, i avui, 1 de desembre, és el dia escollit. Si us hi voleu unir, us convidem a què la vostra donació sigui per al projecte d'IMA (Amics dels Infants del Marroc): Ajuda’ns a ajudar els infants de les mares solteres de Solidarité Féminine. El vostre gra de sorra també pot ser enviar aquest missatge a altra gent.

Fotofilosofia
Divendres, 20 de novembre de 2015

Fotofilosofia

Amb motiu del Dia Mundial de la Filosofia que celebra anualment la UNESCO, s'ha organitzat la Novena Mostra de Fotofilosofia. Hi participen alumnes de Batxillerat del nostre institut. Aquí teniu algunes de les seves fotos.

Presentació: Fotofilosofia al Pau Vila

Document pdf: Fotofilosofia al Pau Vila

Minut de Silenci pels atemptats de Paris
Dimarts, 17 de novembre de 2015

Minut Silenci París

Ahir dilluns 16 de novembre es va fer un minut de silenci pels atemptats de París.

L’Institut Pau Vila mostra la seva repulsa i condemna més enèrgiques a aquests atemptats i expressa el seu sentit condol a les famílies de les víctimes així com la seva solidaritat amb els ciutadans francesos.

Sortida a Lekaroz
Dimarts, 10 de novembre de 2015

Lekaroz

El passat 25 d'octubre, 23 alumnes de 2n d'ESO es van desplaçar a Lekaroz (Navarra) per participar en el programa d'immersió lingüística de tardor (ILO) subvencionat pel MECD. Durant una setmana, els alumnes han participat en tallers i activitats dirigides en anglès, basades en la sostenibilitat en un entorn immillorable. Hem tingut el plaer de compartir aquesta extraordinària experiència amb alumnes de l'Institut Gabriel García Márquez de Leganés (Madrid). Ben segur que mai no ho oblidaran!

Calendari d'AVAN
Dimarts, 27 d'octubre de 2015

Calendari AVAN

AVAN

El passat 22 d’octubre vam assistir a la presentació del calendari 2016 d’AVAN. Un grup d’alumnes de l’institut ha participat en la seva elaboració i surt al mes de novembre. Emmarcat dins del programa aprenentatge-servei, usuaris d’AVAN i monitors van venir a fer una xerrada sobre el seu dia a dia, que va tenir una gran acceptació pels nois i noies i va ser molt colpidora. A més a més, al desembre del curs passat vam ajudar a vendre calendaris al Mercat de Sabadell. Tal com diu l’eslògan del calendari estem formant joves extraordinaris per a una ciutat més solidària.

Us convidem a col·laborar-hi a vosaltres també amb la compra del calendari d’enguany al preu de 5€ a consergeria.

Inici curs 2015-2016
Dijous, 3 de setembre de 2015

Curs 2015-2016

Inici de les classes

Dilluns, 14 de setembre

9:00 Rebuda de l'alumnat de Primer d’ESO

10:00 Rebuda de l'alumnat de S,T,Q, i BTX diürn

11:30 Començament de las classes a tots els nivells en règim diürn

19:30 Presentació del nou curs nocturn

20:00 Reunió dels grups de nocturn amb els tutors.

Proves extraordinàries de setembre

Informació

L'alumnat amb matèries pendents s'haurà d'examinar d'aquestes els dies 1 i 2 de setembre de 2015, amb el següents horaris:

Proves extraordinàries ESO i Batxillerat diürn

Proves extraordinàries Batxillerat nocturn

Calendaris setembre i curs 2015-2016

Informació

Us presentem el calendari escolar del proper curs 2015-2016 i el calendari del centre pel proper mes de setembre de 2015.

Calendari escolar

Calendari setembre

Llibres de text curs 2015-2016
Dimecres, 8 de juliol de 2015

Aqui teniu la llista de llibres per al proper curs 2015-2016. Hem corregit una errada que hi havia a la llista de 4t d'ESO. Disculpeu les molèsties!

L'AMPA, conjuntament amb la Direcció de l'Institut i amb el vistiplau del Consell Escolar, treballarà amb l'empresa IDDINK per organitzar l’adquisició de llibres de text per tal de consolidar el programa de reutlització d'aquests llibres.

IDDINK s'encarrega de gestionar la venda de llibres nous i usats (ecoBooks) i de la recollida d’aquests al finalitzar el curs. L’empresa els lliure al setembre. Amb aquest sistema les famílies tenen la possibilitat d'adquirir els llibres de text de primer i tercer d'ESO i primer de batxillerat amb un estalvi del 55% sobre el preu dels nous, sempre i quan els tornem en bon estat a final de curs.

Deures d'estiu
Dilluns, 22 de juny de 2015

Deures d'estiu

L'alumnat que farà primer d'ESO el curs vinent (2015-2016) ha de fer aquest dossier: De Sisè a Primer