Nota informativa als pares/mares de l’IES RB4

cliqueu aquí

SERVEIS I ACTIVITATS

PÀGINA WEB DEL CENTRE

Us recordem que trobareu informació i imatges de les activitats del centre a la nostra pàgina web, www.xtec.net/iesrb4, que s’actualitza periòdicament.

ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Està previst que a finls d'octubre s’inicien les activitats complementàries en horari extraescolar (dijous de 15.30 a 17.30h). S’ofereixen: estudi dirigit i teatre. Queda pendent concretar altres activitats prèvia petició de l’alumnat disposat a assistir-hi. El procés d’inscripció s’explica a les tutories, i en rebreu informació escrita.

Els dijous a la tarda s’ofereix la possibilitat d’estudiar al centre sota la supervisió d’un adult que ajudi als alumnes interessats, sobretot de 1r i 2n d’ESO, a organitzar-se adequadament.
Els pares que desitgin que els seus fills o filles assisteixin a aquestes sessions ho han de comunicar al seu tutor i a la secretaria del centre (tel.: 933926227)

FOTOCÒPIES

Els dossiers fotocopiats de les diferents matèries poden adquirir-se de tres maneres: presentant el carnet de l’AMPA a classe (gratuïts), comprant-los a consergeria (5 cts./full i 8 cts./full doble cara), o fent les fotocòpies per compte propi.

MENJADOR

Els alumnes que vulguin fer ús del menjador, ho han de reservar directament a la cantina.

TAQUILLES

Els alumnes poden fer ús de taquilles per al material escolar durant el curs. Per a més informació i lloguer, acudiu a secretaria.

BIBLIOTECA

La biblioteca del centre (edifici A) serà oberta a l’hora del pati, i als migdies per als alumnes amb carnet de l’AMPA presentant el carnet. Hi ha servei de consulta, préstec i lectura de premsa diària.

ESTUDI DIRIGIT