Projecte educatiu del centre

ACONSEGUIR EL MÀXIM DESENVOLUPAMENT INTEL·LECTUAL, PERSONAL I SOCIAL DELS NOSTRES ALUMNES

Entenem l’educació com un procés integral que es desenvolupa tot tenint en compte les dimensions individual i social de l’alumne. Treballem per la integració dels nouvinguts en el centre i en la població, en les estratègies organitzatives i pedagògiques d’atenció als diferents ritmes d’aprenentatge i en la interacció IES i els agents socials i culturals en la millora de l’entorn social i educatiu de Canovelles. I fomentem i afavorim conductes respectuoses amb l’entorn amb la participació de tota la comunitat educativa en aquesta finalitat. Pretenem assegurar un tractament no discriminatori de les dues llengües: català i castellà.