Serveis i projectes

EQUIPAMENTS

• Biblioteca, sala d’actes, 26 aules multimèdia, laboratori d’idiomes, aula de tecnologia, aula taller, aula d'informàtica. . Aules especifiques de dibuix tècnic i taller de visual i plàstica. Aula de Música. Hort i hivernacle. Espai expositiu.Tres laboratoris, un d’ells amb aula d’informàtica de ciències.

• Tres laboratoris, un d’ells amb aula d’informàtica de ciències. Aules especifiques de dibuix tècnic i taller de visual i plàstica. Aula de Música. Hort i hivernacle. Espai expositiu.

• Pavelló esportiu i dues pistes esportives exteriors equipades amb taules de tennis taula, i per practicar voleibol, basquet i futbol.

SERVEIS

• Llibres socialitzats a ESO.

• Servei de Biblioteca els dimecres de 15 a 17 h.

• Servei de cantina.

• Educació viària, educació afectiva, primers auxilis.

• Programa de Mediació Escolar.

ASPECTES A DESTACAR

• Formem part del projecte eduCAT 2.0. El projecte comporta que  de 1r a 4t ’ESO tots els alumnes tenen el seu portàtil i totes les aules estan equipades  amb wifi , canó de projecció. Els alumnes disposen de llibres digitals, llibres en paper i tot un paquet de continguts digitals MOODLE elaborats pels professors de l’ Institut  i  els elaborats per  la plataforma de continguts digitals BONES NOTES

• Fomentem l’ensenyament significatiu i comprensiu. Donem importància a l’acció tutorial en el  desenvolupament individual de cada alumne.

• Control diari d’assistència. Avís per SMS de les absències

• Notificació de les incidències per correu electrònic.

• Orientació laboral i professional . Seguiment i assessorament dels alumnes a càrrec del servei d’orientació i de la TIS ( Tècnic d ’Integració Social)

• Som Escola Verda.

• Taller de deures els dimecres a la tarda.

• Associació Associació Esportiva Escolar que conjuntament amb el  Pla Educatiu  d’Entorn organitza les activitats extraescolars Esport a l’Escola els dimarts, dimecres i dijous de 15:45 h. a 17 h.

• Teatre en anglès, organitzat per l’AMPA.

• Idiomes estrangers anglès i francès (des de 1r d’ESO) Viatges culturals , visites i tallers educatius.

• Festa de Sant Jordi, Festa de l’Esport. Dia de la Ciència
  • Cicle VITAMINA B, conferències adreçades a alumnes de batxillerat. Presentacions de llibres a la Biblioteca.
  • Participem al Campus Ítaca 2015 de la UAB, al concurs matemàtic Proves Cangur i al Mercatec (Tecnologia)
  • Tenim en marxa diferents projectes: Projecte Gaia de joves naturalistes, L’Empresa Educa, El pati, espai de convivència. IMPULS A LA LECTURA.
  • Tenim en marxa altres projectes: L’Empresa Educa, El pati, espai de convivència. IMPULS A LA LECTURA. Voluntariat entre iguals i a les escoles de primària.