M E D I E M ?

conclusió crèdits guía didàctica
TASCA

La vostra TASCA consistirà en analitzar el tema de la Mediació i elaborar un PowerPoint per donar a coneixer entre els vostres companys els beneficis de la mediació en el clima dels IES.

1. Heu de formar grups de tres alumnes
  2. Heu de fer recerca sobre el tema de Mediació escolar
  3. Heu de desenvolupar una estratègia de Mediació seqüenciada
  4. Per contextualitzar i poder il.lustrar la necessitat d'incloure la Mediació a l'escola heu d'observar els conflictes més corrents i les actituds dels vostres companys/es davant d'aquests. Heu de precisar el lloc on es produeixen: Aula-Passadissos-Pati-...Cada membre del grup farà un miním de tres observacions.
  5. Heu de validar l'estretègia de Mediació per a un mínim de tres dels conflictes observats.Cada membre del grup en triarà i en validarà un.
  6. Heu de fer un PowerPoint on es justifiqui la necessitat d'utilitzar la Mediació escolar per tal de contribuir a millorar el clima del vostre centre.