Torna a Materials

Boles de ping-pong trencades:

Tothom que ha jugat mai a tennis-taula, sap que les pilotes tenen una vida força efímera: sense voler les trepitjem o les rebentem. Aixafades o tallades per la meitat poden servir-nos com a fitxa de joc.

Bolígrafs i retoladors:
La punta dels bolis que ja s'han gastat o que s'han trencat, són imprescindibles per a construir una baldufa.

Caixes de cartró:

Cada vegada que arriba una comanda de material a l'escola o cada vegada que s'acaba una caixa de folis, es genera un dels materials més útils a l'hora de construir els taulers dels jocs de taula: les caixes de cartró.

Bobines de CD:

Tant a casa com a l'escola, cada vegada més, utilitzem més CD a l'hora d'emmagatzemar dades. Les bobines poden utilitzar-se per exemple per a construir un joc de destresa manual d'aquells qen que s'ha de fer passar una boleta per un laberint.

Tecles d'ordinador:

Quan un teclat ja no funciona o quan es canvien els ordinadors obsolets, podem utilitzar les tecles com a fitxes de joc: amb unes tisores podem desmuntar-los facilment fent palanca sobre cada tecla.

Tubs de cola:
Cargolats per la base, poden ser unes fitxes de joc molt curioses; si no, simplement podem utilitzar el tap.

Altres materials:

Vernissos, pintures, coles, fixadors... tots aquests productes tenen taps de molts colors i de formes diverses. Els podem utilitzar per a fer fitxes de joc. Els cartutxos de tinta d'impressora, el paper d'embalar dels murals ja obsolets, etc, són altres possibilitats materials.

Materials d'origen escolar