|
Propostes
didàctiques en format PDF (Acrobat) |
|
| La
representació del moviment i altres elements del llenguatge del còmic, al llarg de la història de l'art. |
|
| Les formes i els gèneres narratius. | |
| De la idea al guió. | |
| La planificació: fer un àlbum de plans. | |
| Descobrir el pla amagat. | |
| Mirem cap a lhoritzó. | |
| Creació de personatges: les proporcions i els cànons. | |
| Observació i creació d'expressions facials. | |
| Dibuixar expressions facials. | |
| Observació i classificació de símbols cinètics. | |
| Dibuixar símbols cinètics en vinyetes buides d'aquests símbols. | |
| Observació i classificació d'onomatopeies. | |
| Associació de les onomatopeies a les situacions que expressen. | |
| Metàfores visuals. | |
| Els textos en el còmic. Representació d'expressions orals i pensaments. | |
| La representació del temps i l'espai: les transicions bàsiques entre vinyetes. | |
| El pas del temps entre vinyetes: les el·lipsis. | |
| Fer un mural amb diversos tipus de lletres. | |
| Els títols de les historietes: la retolació expressiva. | |