HOME Technology Technology
SITE'S MAP SADEX

Realització prąctica i redacció dels informes.
Bé, ja hem arribat al punt en el que cal demostrar el que heu aprés. Tot seguit desenvolupareu el vostre projecte d'aplicació amb el SADEX, el podreu fer individualment o en grup.

Sí la memòria té com a destinació final la seva impressió no estarà demés que feu una lectura al document que podreu llegir tot pitjant el link del costat.
No podem deixar escapar un marc tant idoni com aquest curs per parlar de la importància que té pels nostres alumnes l'elaboració de memòries. Tots sabem que és una part molt important de Procés Tecnològic àmpliament treballat durant tota l'ESO. Tot i que ens haurem d'adequar al nivell educatiu dels nostres alumnes sempre serà imprescindible fer-ne elaborar una memòria.

Projecte d'Aplicació am el SADEX A l'hora de presentar la memòria fareu servir el següent esquema.
  Títol del projecte:
  Autor/a:
  e.mails:
  Data:
  Centre: / Població:
  Nivell/cicle/crèdit:
  Temporització aprox.:
Objectiu del projecte

Especificacions T ècniques

Material i equipament

Descripció del projecte i funcionament

Entrades/sortides (mòduls utilitzats, vies...)