SITE'S MAP SADEX

Posada en comú dels treballs fets a l'aula.
Si la memòria ha estat impresa podem optar per fer-ne una presentació a l'aula on esta muntat el SADEX - d'aquesta manera la presentació recollirà la comprovació pràctica del seu treball - però també podem treballar continguts TIC si els fem elaborar la memòria en format HTML. A les hores podem emprar l'Aula d'Internet del centre - la visualització en canó sempre és un gran al·licient pels nostres alumnes, i un clar desinhibidor per aquells als que el gat se'ls a menjat la llengua. I sí prèviament a l'exposició, hem penjat la memòria a la pàgina web del centre - "el no va más" de la motivació afegida -.
Un altra activitat d'ensenyament i aprenentatge que podem planificar amb els nostres alumnes és la presentació del treball per ells realitzat.
És convenient que el professorat plantegi la necessitat de programar aquesta actuació - hem de fugir de les actuacions improvisades tant pel que fa a la presentació dels treballs com a l'actuació del grup classe com a oient -. Caldrà, doncs, preparar entre tots un guió per a la posada en comú de cada treball, al temps que es definiran els recursos possibles a utilitzar - canó, retroprojector, ordinadors, SADEX - i les pautes de comportament.
Cal considerar de gran importància aquest tipus d'activitats ja que permeten i obliguen l'alumne a realitzar una síntesi de tot el treball, requerint una distribució de tasques i una planificació de la seva presentació - que hauran de coordinar ells mateixos -.
Us recomano que consulteu el Curs D78: El treball per projectes i les TIC. El trobareu al CD-ROM FORMACIÓ SINERA 2001.

CD-ROM FORMACIÓ SINERA 2001.

a la pàgina anterior