areatic.com

areatic.com >> projectes

Projectes telemàtics

• Lacenet. Un Passeig pel Bages
    • LaceNet-Bages és un projecte telemàtic d'intercanvi d'informació sobre els  municipis del Bages a partir de les  aportacions de grups d'alumnes dels centres  d'ensenyament  primari de la comarca.
  • El Patinet
    • Projecte que va començar el setembre de 1994, i que agrupa un conjunt de mestres i escoles que volen treballar sota la metodologia del treball cooperatiu amb suport telemàtic.

Projectes educatius

• Horitzons (Programació educativa del canal K3)
    • "Horitzons" és un espai divulgatiu que, a més d'oferir material educatiu per a les escoles, té la voluntat d'omplir els matins del K3 amb una oferta intel·ligent per a tots aquells espectadors que demanen alguna cosa més que un espai televisiu..
  • Orientació acadèmica (edu365.com)
    • Informacions sobre el sistema educatiu i el sistema laboral
    • Activitats per a l'autoconeixement de l'alumnat.
    • Ofereix consulta personalitzada.
  • Oficina de Cooperació Educativa i Científica Internacional
    • L'oficina de Cooperació Educativa i Científica Internacional és l'encarregada de difondre a Catalunya els programes comunitaris i internacional educatius, i cooperar amb les iniciatives que ofereixen i organitzen intercanvis. L'oficina treballa en quatre eixos: Programes educatius europeus i internacionals, accions educatives europees i internacionals, cooperació amb organismes i informació i difusió.

Projectes temàtics: materials d'aula

• Vigital (Quaderns de disseny i arts visuals per a l'era digital)
    • Vigital és un quadern de notes sobre les arts visuals amb medis digitals. Conté idees, consells i informacions senzilles i pràctiques. Vigital està adreçat tant a usuaris novicis com experimentats, amb ganes de millorar ràpidament el seu ús creatiu dels ordinadors, seguint pautes clares i amb exemples pràctics, trucs útils i enllaços interessants.
  • Descartes
    • El Proyecto Descartes ha sido promovido y financiado por el Ministerio de Educación y Ciencia de España. Tiene como principal finalidad la innovación en un entorno de colaboración en el área de Matemáticas, para la Enseñanza Secundaria Obligatoria y el Bachillerato, que utilice las ventajas del ordenador y de Internet para ofrecer a los profesores y a los alumnos una nueva forma de enfocar el aprendizaje de las Matemáticas, que promueva nuevas metodologías de trabajo en el aula más activas, creativas, participativas, motivadoras y personalizadas, para mejorar los procesos de enseñanza y aprendizaje.