areatic.com

areatic.com >> recursos educatius

Diccionaris i glossaris

Jocs educatius

• Joc de les deixalles (ema-amb)
    • El joc consisteix en arrossegar cada producte i posar-lo en el seu contenidor corresponent o deixalleria. Per tal de comprovar que tots els productes s'han abocat al contenidor correcte, podeu consultar la plana de suport, que conté la relació de productes col.locats correctament.
  • El Pati
    • Espai de les tres bessones on trobareu bones activitats
  • Jocs a Cavall Fort
    • Secció amb propostes lúdiques per treballar a l'aula.

Televisió educativa

• Horitzons (Programació educativa del canal K3)
    • "Horitzons" és un espai divulgatiu que, a més d'oferir material educatiu per a les escoles, té la voluntat d'omplir els matins del K3 amb una oferta intel·ligent per a tots aquells espectadors que demanen alguna cosa més que un espai televisiu.

Disseny i arts visuals

• Vigital (Quaderns de disseny i arts visuals per a l'era digital)
    • Vigital és un quadern de notes sobre les arts visuals amb medis digitals. Conté idees, consells i informacions senzilles i pràctiques. Vigital està adreçat tant a usuaris novicis com experimentats, amb ganes de millorar ràpidament el seu ús creatiu dels ordinadors, seguint pautes clares i amb exemples pràctics, trucs útils i enllaços interessants.