Procés

Primer de tot parlarem del que representa cada tasca i organitzarem el temps i les diferents activitats entre tota la classe.

Algunes activitats les farem conjuntament, però en d'altres ens haurem de repartir la feina i treballar en petits grups.

• Cartografia

Aquesta tasca consisteix en elaborar un mural web que penjarem a la web de l'escola (o al bloc o a la wiki de la classe).
    Per fer-ho caldrà que aneu fent les cinc activitats que teniu a continuació que us ajudaran a trobar tot allò que necessiteu.

• Turisme

• Consisteix en elaborar una revista digital que penjarem a la web de l'escola (o al bloc o a la wiki de la classe).

Folklore

• Heu d'elaborar una presentació que penjarem a la web de l'escola (o al bloc o a la wiki de la classe).

• Eduwiki

Per acabar heu d'escriure un article per contribuir a l'eduwiki.