Està
pensat per desenvolupar-se en sessions de seixanta minuts. El professor
assenyalarà el mínim de fitxes a resoldre.
Durant la primera part del crèdit ( 10-15 sessions)
Cada sessió es desenvoluparà a partir d'una pregunta inicial,
es plantejarà un problema musical que caldrà resoldre
amb un mínim de variables per tal de descobrir aspectes del llenguatge
musical relacionats amb la melodia el ritme o la harmonia. La imatge
te la funció d'activar el pensament per analogia
La segona
part del crèdit (12 -14 sessions)
En el disseny de les activitats s'ha planificat per a cada sessió
una fase d'Exposició en la qual el noi/a rep l'estimulació
sensorial directa i intensa .
Se li demana que pensi en un títol buscant una analogia amb la
seva creació.
Aplica les analogies de l'etapa anterior reestructurant les idees musicals
experimentades segons criteris de comparació, contrast, articulació
d'allò que ha experimentat
Escoltarem i posarem en comú les creacions de tots els participants
del grup classe. Comentarem i compartirem experiències.
La darrera
part del crèdit ( 9-12 sessions)
Les darreres sessions seran les que es dedicaran a): l'el.laboració
del projecte, b) la melodia o cançó individual, aplicant
procediments creatius i c) l'informe analitzant el resultat i el procediment
seguit.