TEMPORITZACIÓ

Està pensat per desenvolupar-se en sessions de seixanta minuts. El professor assenyalarà el mínim de fitxes a resoldre.
Durant la primera part del crèdit ( 10-15 sessions)
Cada sessió es desenvoluparà a partir d'una pregunta inicial, es plantejarà un problema musical que caldrà resoldre amb un mínim de variables per tal de descobrir aspectes del llenguatge musical relacionats amb la melodia el ritme o la harmonia. La imatge te la funció d'activar el pensament per analogia

La segona part del crèdit (12 -14 sessions)
En el disseny de les activitats s'ha planificat per a cada sessió una fase d'Exposició en la qual el noi/a rep l'estimulació sensorial directa i intensa .
Se li demana que pensi en un títol buscant una analogia amb la seva creació.
Aplica les analogies de l'etapa anterior reestructurant les idees musicals experimentades segons criteris de comparació, contrast, articulació d'allò que ha experimentat
Escoltarem i posarem en comú les creacions de tots els participants del grup classe. Comentarem i compartirem experiències.

La darrera part del crèdit ( 9-12 sessions)
Les darreres sessions seran les que es dedicaran a): l'el.laboració del projecte, b) la melodia o cançó individual, aplicant procediments creatius i c) l'informe analitzant el resultat i el procediment seguit.