Els gegants

Un exemple de cóm l'escola es pot convertir en centre dinamitzador d'un poble el tenim en aquesta proposta que es va fer als alumnes , aquests als seus pares i aquests a la resta del poble.
Amb la col.laboració de la gent hem anat aconseguint tota una família de gegants.
  Des d'un principi es va proposar realitzar aquests gegants reciclant material que teníem a l'abast.
Més endavant s'ha hagut de comprar algun material, però el propòsit continua sent el mateix.
  I d'aquesta manera han anat sorgint aquests gegants. Alguns són inventats i d'altres són personatges que, en el seu dia, van existir i així ens ho han fet saber els avis i àvies de Freixinet.

Portal    Índex     Projecte Audiovisual   Cant Coral      Escoles de la ZER   Jocs Florals   Escola de Freixinet