Fulles Comptades!

Característiques de la Investigació

Guia de treball de la investigació.

Com que per a fer aquesta investigació només hi podem dedicar 10 dies ens caldrà seguir un ordre. Primer farem tot el pla de treball, després anirem a cercar les fulles i el pròxim dia treballarem amb elles tot contant les puntes que tenen. Després, un cop obtinguts els resultats anirem a l'aula d'informàtica per a fer-ne taules i gràfics. Abans de passar el treball amb el guió oportú ens caldrà buscar tota la informació de què disposem a la biblioteca, o a casa, sobre el tema. I al final exposarem el treball als companys per tal de quč tots coneguin el nostre treball. I no podem pas deixar-ho aquí sense fer una posta en comú de tots el resultats per tal de poder-los comparar.

Distribució per grups.

Així al final com hem quedat? Vuit grups feu el treball sobre els plataners del nostre pati. Recordeu que al passeig de La Garriga també n'hi ha molts, i si busqueu bé quasibé en trobareu per tot arreu. Quatre grups més us decidiu per l'alzina, molt bé. I dos grups investigareu sobre les fulles de morera, recordeu que no tots els arbres de la via són moreres, no us equivoquéssiu pas.

Subtemes d'estudi.

Aquest són els diferents estudis que hem realitzat:

Estudi del plataner.
Estudi de l'alzina.