JO RECICLO, I TU?

ÀLBUMS DE FOTOS

COM HA ANAT?

AVALUACIÓ

Es podria dir que el projecte com a tal s'ha acabat, però el més important és creure que això només acaba de començar. Hem donat uns continguts i hem intentat aconseguir uns objectius, però el que es pretén es que a partir d'ara el projecte duri per sempre, que els nens i les nenes siguin capaços de continuar la feina començada a l'escola.

La veritat és que ens ho hem passat molt bé i tots hem après moltes coses (pensem que estem parlant de nens i nenes de 4 anys), els nens i les nenes han assimilat un vocabulari que sembla força complicat, utilitzen paraules com ara reutilitzar, materials recuperats, reduir, reciclar, deixalles, rebuig, orgànic... en les converses diàries de la classe.

Per tal d'anar comprovant si els continguts i objectius s'han anat assimilant he preparat unes activitats jclic i també hem fet altres jocs que he trobat per internet.

També he preparat una fitxa d'autoavaluació.

HE ESCOLTAT ELS COMPANYS I COMPANYES?

HE PORTAT MATERIALS PER AL RACÓ DE LA INFORMACIÓ?

HE FET UN DOSSIER?

M’HAN AGRADAT ELS JOCS QUE HEM FET A L’ORDINADOR?

M’HO HE PASSAT BÉ FENT AQUEST PROJECTE?

TORNAR A L'ÍNDEX