inici introducció tasca procés avaluació conclusió crèdits i referències guia didàctica

CONCLUSIÓ

El món actual es troba immers en canvis constants que afecten tots els àmbits. L'escola no pot quedar al marge d'aquesta realitat. En aquest sentit, necessitem trobar respostes per treballar la diversitat a l'aula, això és, noves estratègies didàctiques que ens permetin obtenir millors resultats en l'aprenentatge.
L'objectiu d'aquesta Webquest ha estat, en primer lloc, el de seleccionar i donar a conèixer al professorat tota una sèrie de recursos informàtics per treballar-los a les Aules Obertes. En segon lloc s'ha pretès potenciar les TIC com a eina d'aprenentatge. Entenem que són un instrument molt vàlid per elaborar materials adaptats al perfil de l'alumnat de les Aules Obertes.

Actualitat en les TIC

Per a més informació podeu consultar les següents adreces: