inici introducció tasca procés avaluació conclusió crèdits i referències guia didàctica

INTRODUCCIÓ

Les aules obertes sorgeixen amb la finalitat de donar resposta a tots aquells alumnes que per desenvolupar les competències bàsiques de l'ESO necessiten recursos, estratègies metodològiques i organitzatives diferenciades de les de l'aula ordinària. En aquest sentit, la incorporació de les TIC com a eina de treball bàsica en les diferents àrees que configuren el currículum, pretén fomentar en l'alumnat de les Aules Obertes una major atenció vers els continguts i una motivació especial que faciliti l'aprenentatge.

TIC
  • Coneixes recursos TIC per a treballar-los a l'aula oberta?
  • T'agradaría participar en projectes col·laboratius amb d'altres centres?
  • Voldries compartir la teva experiència educativa a través de la xarxa?
  • Saps on trobar materials innovadors i aplicacions curriculars que facilitin el treball individual i en equip?
  • Treballes amb els diferents programes instal·lats a l'aula oberta?
  • T'interessa cercar orientacions escolars, socials i laborals per als teus alumnes?

Totes aquestes respostes les trobaràs en aquesta webquest.