inici introducció tasca procés avaluació conclusió crèdits i referències guia didàctica

TASCA DE CREACIÓ

La tasca assignada en aquesta webquest consisteix en elaborar, programar i presentar un projecte interdisciplinari a partir d'un tema escollit que s'adeqüi als alumnes de l'Aula Oberta.

En la realització d'aquest projecte caldrà seguir els següents passos:

projecte
  • Escollir el tema i el títol
  • Definir els objectius que volem assolir
  • Fer la tria de les àrees i continguts transversals que hi incidiran
  • Seleccionar els continguts mínims de treball (de fets, conceptes i sistemes conceptuals, de procediments i de  valors normes i actituds)
  • Elaborar una proposta mínima de 15 activitats per àrea. Caldrà fer ús de les TIC en el màxim d'activitats possibles i també caldrà incidir en la inserció laboral.
  • Concretar l'organització del treball (individual o per grups) i també la seva presentació (processador de textos, programa de presentacions, plana web, mural. exposició oral, etc.)
  • Fer la temporització: sessions quinzenals, setmanals, diàries, etc.
  • Redactar les pautes d'avaluació (criteris i instruments)
  • Unificar el treball i donar-li format.
  • Per a desenvolupar aquest projecte s'ofereixen, com a exemples, un ampli ventall de recursos informàtics en l'apartat del procés

ORGANITZACIÓ DEL TREBALL COOPERATIU

Formarem un equip de treball per cadascun dels centres, en el que hi participarà tot el professorat que imparteix docència a les Aules Obertes. Posteriorment escollirem un portaveu de grup que s'encarregarà, en finalitzar el projecte, de fer la presentació corresponent.