Idees dels nens i nenes

Hola Ona, som la classe dels Xanquers de l'escola Dovella.
Ens emociona molt poder-te ajudar, per això ens hem reunit, hem
treballat en grup i ara et fem arribar el resultat de la nostra feina. Volem que sàpigues que mentre t'ajudem ens ho passem molt bé i aprenem.

L'Adrià, el Gerard, el Marc i la Laia et proposem tres noms "xupi pirulis", "Rointa", "Ringa"o "Robin".
Nosaltres pensem que et podrà funcionar bé amb energia solar.
T'adjuntem dos dibuixos perquè ho entenguis.

Robot amb energia solar Robot amb energia solar

La Cristina, la Erika, l'Oscar i l'Aroa et proposem tres noms perquè triis: "Flufi", "Ganis"o "Boliche".
El robot pot funcionar amb energia solar. Em ficat aquesta
energia per que no contamina i no costa res ficar una placa solar. La placa solar la farem de baret i funciona amb la llum de la placa solar i la bateria solar. Si necessites més explicacions o més coses ja ens ho faras saber.

Robot amb placa i  bateria solar Robot amb placa i  bateria solar

L'Arnau, el Miquel O, el Miquel V i el Joan et proposem tres noms perquè triis: "rovo mics", "flora vivi"o "Gipi".
El robot pot funcionar amb energia solar. Li fiquem una placa
solar ca acsurvegi mol rapit i funsiunara a la nit. De la placa surten uns cables que niren a la torra de l'ordinador i aixi funcionara.

Robot amb placa solar i cables Robot amb placa solar i cables

La Raquel, la Cecília, l'Andrea, la Íngrid i el Víctor et proposem tres noms perquè triis: "Ipix", "Robo Geni" o "Vicar".

L'energia ha de ser electricitat perquè és un objecte electric que necessita electricitat i també funciona amb bateria. La bateria perquè funcioni sa de endollar i esperar 1 dia perque es carregi del tot i després ho fiques dins els robot. T'adjuntem un dibuix perquè ho puguis entendre millor. Robot amb energia elèctrica

L'Ariadna, el Franco, el Simó i l'Aina  et proposem tres noms perquè triis: "Gremli", "Marcià" o "Robotina".

Robot amb energia elèctrica i xip Podries posar un xip i després o conectaries per tot el cos i aquesta energia és elèctrica.

La Sara, la Sònia, el Guillem i l'Ían et proposem tres noms perquè triis: "Buqui", "Ximpi" o "Ordi".
Pensem que l'energia perquè et funcioni ha de ser energia
geotèrmica. Agafes un pot de ferro amb dos forats, un a sota i un a dalt i fiques l'energia pel forat de baix.

Robot amb energia geotèrmica Robot amb energia geotèrmica

Fins  aviat

Xanquers
3er primària
Escola Dovella

Els Xanquers treballant Els Xanquers treballant

HOLA ONA!

SOM ELS MONSTRES I HEM TRIAT NOMS PEL TEU ROBOT:

GERARD: FRANQUESTIEN
CLÀUDIA: ON
CARLOTA: EDUARD (COM EL SEU PARE I EL MESTRE DE GIMNÀSTICA)
LAURA: MANEL (COM EL SEU PARE)
ALEIX: PELUTXI (COM EL SEU GOS)
ALBERT: TEO
ESTER: ENA
MARTÍ: BUTICI
JORDI: BATERIA

PERQUÈ FUNCIONI NECESSITA PILES A L'ESQUENA, AMB UNA TAPA.

ENS AGRADARIA QUE VINGUESSIS ALGUN DIA AMB EL ROBOT PERQUÈ VOLEM VEURE COM RODA.

NOSALTRES TAMBÉ N'HEM FET UN!

Monstres

CEIP Sant Esteve
Navàs

Ei, mestres !