TIC en les escoles d'adults
COMPETÈNCIES DE LA SOCIETAT DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ A L'ÀMBIT D'ADULTS

El curs 2006-2007 es van inciar la formalització d’uns cursos, que ja es venien donant a la majoria d’escoles d’adults, englobats dins de les TICs. És tracta de l’anglès (A1, A2) i quatre cursets reglats i homologats* d'informàtica: (vegeu document provisional amb el currículum proposat per la Generalitat per aquests cursets) nivell preliminar (30h), Inicial (60h), Usuari I (90h) i Usuari II (90).

Homologats? el departament d'educació a l'esborall o document provisional donava per homologats els cursos. El decret però que ha sortit enguany, nega la possibilitat de l'homologació. Les escoles d'adults estem a l'espera d'una esmena del decret, que faci viable l'homologació.

RECURSOS PER L'AULA
Aquí teniu les programacions que han creat els mestres i professors de les escoles d'adults per als tres primers nivells:

Font:http://www.xtec.es/fadults/recursos/didactics/informatica/index.htm

Contacta: csegue@terra.es