ENERGIA SOLAR

El pas següent és la formació dels contactes metàl.lics de la cèl.lula, en forma de reixeta per la cara il.luminada per Sol, i continu per a la cara posterior. La formació es realitza mitjançant tècniques serigràfiques, encara que últimament la tecnologia làser s'està implantant ja que se'n poden obtenir de millor qualitat i rendiment.

Finalment, es pot afegir una capa antirreflexiva sobre la cèl.lula, amb la finalitat de millorar les possibilitats d'absorció de la radiació solar. Una vegada acabats els processos sobre la cèl.lula, s'ha de comprovar el seu correcte funcionament, i després de la coprovació s'encapsulen, interconnecten i munten en els mòduls.

Mòdul fotovoltaic amb les seves parts més importants

COMPONENTS DEL SISTEMA FOTOVOLTAIC

Els components que formen un sistema fotovoltaic depenen del tipus d'aplicació que es consideri, sigui autònoma o connectada a la xarxa elèctrica.